Podlaga ozadje

Sobota 16 December 2017

M-IT Mitja Gabršek S.P.
Laze v Tuhinju 4a
1219 Laze v Tuhinju

TRR:SI56 6100 0000 6956 120
ID za DDV:SI71049967

 

Imate težave pri uporabi orodij ali programov na vašem računalniku? Oddaljena pomoč nam omogoča, da se preko svojega računalnika povežemo na vaš računalnik, ter vam pomagamo. Na ta način lahko rešimo manj zahtevne programske težave ali vam nudimo pomoč pri uporabi programov. Ker ni potreben obisk na vaši lokaciji, je cena za vas še posebno ugodna, storitev pa je okolju prijazna.

Postopek:
1. Kontaktirajte nas preko kontaktnega obrazca ter nam sporočite svojo telefonsko številko.
2. Takoj ko bo mogoče vas pokličemo in ocenimo velikost napake ter vam pojasnimo ali je težavo mogoče rešiti preko oddaljenega namizja (v kolikor vam ne deluje internet pomoč preko oddaljenega namizja ni mogoča) oz. ali je potreben obisk na lokaciji.
3. V kolikor je mogoče napako odpraviti preko oddaljene pomoči se dogovorimo o plačilu začetne analize težave(možnost plačila preko PayPal ali preko direktnega nakazila.(povezovanje na računalnik in osnovna analiza je vedno 5€. Po analizi, ki jo opravimo na povezanem računalniku vam povemo končno ceno storitve glede na težavnost odprave napake. V kolikor se z ceno storitve strinjate je analiza brezplačna in doplačate le razliko do cene storitve.) Primer: po telefonskem pogovoru ugotovimo da je povezava možna ter po plačilu 5€ se povežemo na vaš računalnik(postopek povezave je opisan spodaj). Na računalniku ugotovimo da je težava ocenjena na 30€. V kolikor se strinjate za ceno storitve nam nakažete preostalih 25€, v kolikor se ne strinjate in boste sami odpravili napako ali jo poiskali drugje je vaš končni strošek 5€.V primeru da ugotovimo da moramo napako odpraviti na lokaciji se dogovorimo o morebitnem obisku. V tem primeru je možno tudi gotovinsko plačilo.

 

Storitev uporabe oddaljene pomoči je za stranke z vzdrževalno pogodbo brezplačna!

 

Postopek uporabe programa:

 remote

Kdaj vam običajno lahko pomagamo preko oddaljene pomoči:
- namestitev novih programov
- analiza in pregled računalnika (npr pregledamo ali je računalnik "sposoben" za najnovejše Windowse, ali je kompatibilen z neko napravo kot je npr. tiskalnik
- pohitritev delovanja (opravimo defragmentacijo, čiščenje diska, pregled napak v dnevnikih in odprava le teh)
- pomoč pri uporabi programov (Office, Zip, Internet, ...)
- pregled računalnika za viruse ter namestitev antivirusnega programa

Kdaj vam običajno ne moremo pomagati preko oddaljene pomoči:
- nedelovanje interneta (program oddaljene pomoči se poveže na računalnik preko interneta zato v kolikor vam ne deluje se seveda ne moremo povezati na vaš računalnik in vam tako pomagati
- odprava nevarnejših virusov, ki so težje odpravljivi in  ponavadi zahtevajo odpravo v t.i. varnem načinu brez internetne povezave